Konstrukcja łożysk

Konstrukcja układu łożysk wpływa na montaż każdego łożyska tocznego oraz przygotowanie powierzchni osadczych, dlatego nie należy jej lekceważyć. W tej sekcji wiedzaolozyskachtocznych.pl znajdziesz odpowiedź na pytanie, kiedy stosuje się rozwiązanie stałe i pływające, poznasz wyjaśnienie różnic między układem O, X i tandemowym, a także dowiesz się jakie typy łożysk tocznych są odpowiednie dla tych wariantów. Tekst informacyjny na temat montażu łożyska i konstrukcji elementów przylegających dotyczy takich aspektów, jak wymiary wspomnianych elementów, kwestii niewspółosiowości oraz roli wału i oprawy podczas montażu. Na końcu znajdziesz rozdział poświęcony uszczelnieniom, w którym omówiono różne ich rodzaje i wyjaśniono ogólne kryteria, których należy przestrzegać przy ich stosowaniu.

Aktualnie wyświetlana jest treść zastępcza z YouTube. Aby uzyskać dostęp do rzeczywistej treści, kliknij poniższy przycisk. Pamiętaj, że spowoduje to udostępnienie danych zewnętrznym operatorom.

Więcej informacji

Może Cię zainteresować

Uszczelnianie

Podczas projektowania węzła łożyskowego zawsze należy pamiętać o kwestii uszczelnienia. W poniższym materiale omówimy zarówno koncepcje uszczelnień zintegrowanych, jak i zewnętrznych. Oba rodzaje uszczelnień służą

Czytaj więcej »

Układy O, X i tandemowy

Jeśli przeczytałeś już artykuły na temat łożysk kulkowych skośnych lub łożysk stożkowych, być może zetknąłeś się już z różnymi rodzajami układów łożysk. W szczególności odnoszą

Czytaj więcej »

Die NTN Wälzlager (Deutschland) GmbH erstellt die Informationen für dieses Internetangebot mit großer Sorgfalt und ist darum bemüht, Aktualität, Korrektheit und Vollständigkeit sicher zu stellen. Die NTN Wälzlager (Deutschland) GmbH übernimmt keine Gewähr und haftet nicht für etwaige Schäden materieller oder ideeller Art, die durch Nutzung des Dienstes verursacht werden, soweit sie nicht nachweislich durch Vorsatz oder grobe Fahrlässigkeit verschuldet sind.